Welkom bij Zipper Clinics!

• Échte deskundigheid op het gebied van esthetische behandelingen
  • Ruim 20 jaar ervaring, meer dan 20.000 operaties
  • Veilige, wetenschappelijk bewezen technieken

Anouk (30)

Gepubliceerd op 29 oktober 2015

Ontevreden over mijn borsten was ik nooit, ik had altijd een prima B-cup. Totdat ik zwanger werd en na de bevalling nog maar een kleine A-cup overhield. Opeens had ik er problemen mee om een bikini aan te trekken. Toen de zomer aanbrak heb ik geen moment getwijfeld. Wat ik in eenmaal in mijn hoofd heb…. Op 28 augustus jl liet ik mijn borsten opereren bij Bergman Clinics in Heerenveen.

‘Op internet las ik over wat je allemaal níet mocht na de operatie. Bleek dat even mee te vallen!’

De avond voor mijn operatie werd ik heel laat nog gebeld. Ik lag al in bed en nam niet meer op. Pas ‘s ochtends hoorde ik de voicemail met het bericht dat ik door omstandigheden die dag niet door dokter Verschuur geopereerd zou worden. De operatie opschuiven wilde ik absoluut niet, ik had alles thuis al geregeld. Onderweg naar de kliniek in Heerenveen googlede ik nog snel op ‘Michel Cromheecke’, de naam van de plaatsvervangend plastisch chirurg. In eerste instantie vond ik het vervelend dat de operatie niet werd uitgevoerd door de arts met wie ik van te voren alles had besproken en waarmee ik de implantaten had gepast. Maar achteraf ben ik heel erg blij met hoe het is gegaan. Michel heeft me ontzettend goed geopereerd, ik ben superblij met het resultaat! Het is mooi, vrouwelijk en qua grootte precies goed.
Van te voren heb ik zoveel gelezen op internet. Het verbaast me hoeveel er geschreven wordt over alles dat je wekenlang niet mag na een operatie. Michel achtte die adviezen ouderwets en niet bewezen en benadrukte dat er wat hem betreft eigenlijk niets was dat ik na de operatie niet mocht. Dat heeft me veel gedoe bespaard, want ik heb een kindje van negen maanden. Na drie dagen reed ik weer zelf in de auto en een week later ging ik weer aan het werk. Daarnaast kwam het voor mij heel goed uit dat ik voor alle nazorg bij zijn kliniek in Enschede, Zipper Clinics, terecht kon. Dat bespaarde me veel reistijd omdat ik in Twente woon. Had ik dat van te voren maar geweten!

Anouk (30) woont in Hengelo samen met haar vriend en hun twee dochters van 2,5 en 9 maanden.

Chantal, moeder van drie kinderen (8, 11 en 13) onderging een buikwandcorrectie.

'Het leek alsof ik vier maanden zwanger was'

'Na drie zwangerschappen had ik een bovenbuikbreuk en een navelbreuk, waardoor het leek of ik vier maanden zwanger was. Ik trainde me suf, maar werd voortdurend gefeliciteerd met mijn zwangerschap. Dat was enorm vervelend.
Na vele specialisten bezocht te hebben, kwam ik uiteindelijk bij Dr. Cromheecke terecht. Zijn professionaliteit, vriendelijkheid en eerlijkheid maakte het dat ik de operatie met hem aandurfde. En daar ben ik ontzettend blij mee.

Mijn buik ziet er geweldig uit: strak en glad. De begeleiding en de nazorg waren heel goed.
Ik kan weer alles dragen en heb mijn zelfvertrouwen weer terug.'

Terug